Saturday, June 16, 2018

პროექტი


                      პროექტის აღწერა
1. პროექტის სახელწოდება: Buildings around the world
2.პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები გაიღრმავებენ ცოდნას, მოიძიებენ და გაეცნობიან ინფორმაციას მსოფლიოში ცნობილი შენობების შესახებ.
3.პროექტის სრული აღწერა: თემის განხილვა ბავშვებთან ერთად, სამუშაოს განაწილება ჯგუფებზე და ლიდერის არჩევა. ბავშვებმა უნდა მოიძიონ ფოტო და წერილობითი მასალა ისტის დახმარებით ცნობილი შენობების შესახებ, გააკეთონ პრეზენტაცია პაუერ პოინთში, გაცნონ ეს ინფორმაცია თანატოლებს.
 4.პროექტის მიზნები: ბავშვებმა ისწავლონ ჯგუფებში მუშაობა და შეძლონ ნასწავლი მასალის გაღრმავება და წარდგენა.
 5. მონაწილეთა ასაკი: 8-9წელი
 6. პროექტზე მუშაობის ხანგრძლივობა: 2დღე
 7.მოსალოდნელი შედეგები: ბავშვები მოძიებენ ცნობილი შენობების შესახებ ფოტო მასალას, ასევე ინფორმაციას, გააკეთებენ ვიდეო მასალას პაუერ პოინტში და წარუდგენენ თანატოლებს.
 8. რესურსები პროექტისათვის: კომპიუტერი, პროექტორი                             9.აქტივობები:ბავშვები წარადგენნე თავიანთ ნამუშევარ ვიდეო მასალას, ისაუბრებენ მათ შესახებ, შეაფასებენ ერთმანეთს გაუზიარებენ მიღებულ ცოდნას ერთმანეთს, კიდევ უფრო გაიზრდება ინტერესი ამით სწავლობენ თანამშრომლობას, ურთიერთობას.
10.სარგებელი სხვებისთვის: სხვა კლასის მოსწავლეებიი გაეცნობიან ინფორმაციას ცნობილი შენობების შესახებ და გაიღრმავებენ ცოდნას                                                            11.სამუშაო ენა:ინგლისური/ქართული                                                                12.მონაწილეები სხვა სკოლიდან: არა
13. პროექტის ფასილიტატორი: მირანდა ჩინჩალაძე
14.ფასილიტატორის ელ ფოსტა: mirandachinchaladze25@gmail.com

                           პროექტის შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
დიახ
არა
ნაწილობრივ
   პროექტით გათვალისწინებული თემა და საკითხები მნიშვნელოვანი და აქტუალურია.



     მოსწავლეები აქტიურად არიან ჩართულნი პროექტში.



    მოძიებული მასალა შეესაბამება პროექტის თემასა და მიზანს.



      ყველა მოსწავლე თანაბრად იყო ჩართული პროექტზე მუშაობისას.



            მოსწავლეების მიერ წარმოდგენილი პრეზენტაციები არის სრულყოფილი და საინტერესო



                              

No comments:

Post a Comment